Videz postane bolj srednjeevropski, medtem ko se razpoloženje blagovne znamke spremeni, vendar brez pomembnih odstopanj.
Osnovni elementi ostanejo napis s poševnimi črkami in logotip kavnega aparata, z bistvom čistega in minimalističnega stila. Značilnosti, ki poudarjajo zanesljivost in tradicijo stoletne blagovne znamke, ki se je v svetu kave uveljavila kot zgled in merilo uspešnosti.
Hausbrandt predlaga inovativno arhitekturo izdelka, ki temelji na skrbni študiji barv, ki igrajo ključno vlogo, s čimer na neposreden način opredeli edinstvenost in njeno umestitev. Različne vrste kave so povezane s posameznimi barvami tako, da so vrste arom takoj prepoznavne, pri čemer je vsaka povezana s posebnim okusom.
Nova identiteta prinaša s seboj pravi življenjski slog, posebno nagnjenost k vonju in okusu, pojmovanju kave kot kulture, umetnosti in dizajna. Globok pomen, čigar razpoznavni dejavnik inovativnosti sodeluje z veščinami, imenitnostjo in spoštovanjem tradicije.
Nova identiteta blagovne znamke, ki je bila uradno predstavljena na Sigepu, bo uporabljena za vse komunikacijske materiale, na spletu in izven njega, skozi postopen in strateški proces med letom.