Reklamacije in vračilo blaga

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju Hausbrandt caffe, d.o.o. takoj po prejemu blaga.

Naročnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku po elektronski pošti spletnaprodaja@hausbrandt1892.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni naročnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa.

Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano ter v originalni in nepoškodovani embalaži. Vračilo kupnine bo izvedeno na račun naročnika takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga.